SELBUVOTTER - BOKEN DU MÅ HA

Denne boken om selbuvotter, er nesten å regne som en MÅ HA bok for alle strikkere.
Boken blir gitt ut på museumsforlaget, med lansering medio august 2016
Vi er helt sikker på, at det kommer til å oppstå knapphet på tilgangen på denne etter hvert som strikkehøsten tar til, og vi har derfor fått tillatelse fra forlaget til å ta i mot forhånds ordrer på denne, slik at alle de av våre kunder som ønsker å sikre se et eksemplar skal kunne være trygge på at de vil kunne få det.

Selv hadde jeg et spennede, første møte med selbuvotter. Jeg var 10-11 år, og var blitt hektet på strikking. Mitt aller høyeste ønske, var å få garn til å strikke meg en flerfarget genser.
Mamma var en streng husøkonom og lidenskapelig strikker. Det skulle ikke sløses med noen ting - spesielt ikke med garn.
Jeg fikk derfor utlevert noe opprekksgarn, 5 strikkepinner og et mønster på selbuvotter med beskjed om at når jeg hadde fullføt 3 vellykkede par, hadde jeg bevist at jeg behersket flerfargestrikking, og skulle da få garn til min drømmegenser.
Gjett hva ..... Jeg fikk garn til genser :-)
I denn boken får du ikke bare oppskrifter på omtrent alt som har blitt laget av selbuvotter gjennom tidene men en unik innsikt i historien - både når det gjelder strikking generelt og selbuvotten spesielt.
Jeg gleder meg til å sende denne flotte boken til deg i august.
 
Med beste strikkehilsen.....
May

Nyhetsbrevpåmelding

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×