Betingelser

REGISTRERING
Hos oss kan du fint handle uten å registrere deg, men vi setter stor pris på om du likevel gjør det.

PRISER
Alle priser er i NOK og er inkludert merverdiavgift.
Vi tar forbehold om feil på priser og beholdning.

BETALING
Betalingen av din ordre gjøres under en utsjekk levert av Klarna, noe som gir deg som kunde en optimal sikkerhet.

Her kan du velge faktura, kort eller Klarna konto.
Ved kortbetaling blir beløpet reservert på din konto. Belastningen skjer først når vi har levert varene.
Velger du faktura vil du få tilsendt en faktura til din oppgitte e-postadresse.
Vi gjør oppmerksom på, at dersom du velger faktura og ikke er registrert hos Klarna tidligere, vil det kunne bli foretatt en kredittsjekk.

LEVERINGSTID
Vi pakker og sender fortløpende alle virkedager.
Vi må imidlertid ta forbehold om at vi og /eller våre leverandører kan være midlertidig utsolgt, slik at vi trenger etterfylling. Ved forventning om forsinkelse utover normal etterfyllingstid, vil vi ta kontakt for en avklaring.
(Vi får varer 1 - 2 ganger pr uke)


FORSENDELSE/FRAKT
Pakkene sendes med Bring. Du har valget mellom Pakke i Postasse, inntil 2 kg kr 65,-  eller Klimanøytral servicepakke kr 129,-. Begge alternativene er med sporing.
Ordre over kr 1200,- leveres fraktfritt.

Registrerte sendinger til Svalbard vil få en tilleggsfaktura på kr 228,-

Dersom du har valgt å hente på lager, vil vi sende deg en melding når varene er plukket, og samtidig sende en melding til Klarna om at varene er levert.
Du kan da komme til vårt lager i Sjødalsveien 24 og hente varene dine. 
Dersom varene ikke er hentet innen en uke, vil dette bli behandlet på samme måte som uavhentede pakker. (Les mer om dette lenger ned på siden)

Du vil motta en e-post med sendingsinformasjon når ordren er ekspedert.
Fremsendingstiden (etter at varene er sendt fra oss) vil være fra 1 - 5 virkedager, avhengig av hvor du bor i landet, og vil til enhver tid følge postens leveringsbetingelser.

SALG AV OPPSKRIFTER
Oppskrifter selges ikke uten garn. Det er et minstekjøp på tre nøster pr. hefte.

FARGEKART
Vi gjør oppmerksom på at fargene kan oppleves annerledes i virkeligheten enn de fremkommer på din skjerm.

REKLAMASJON
Se nøye over alle varene så snart du har mottatt de, selv om de ikke skal brukes umiddelbart.
Har du kjøpt garn, ber vi deg ta vare på banderolene inntil du er ferdig med plagget ditt, slik at partiet kan spores ved en eventuell reklamasjon i ettertid.
Ta kontakt med oss så snart som mulig ved reklamasjon.

ANGRERETT
Ved kjøp på internett har du 14 dager angrerett i henhold til angrerettloven.
Dette gjelder selvfølgelig også selv om det er salg.
Dersom du velger å benytte deg av din angrerett, har du altså 14 dager på å melde fra til oss om at du ønsker dette, og deretter ytterligere 14 dager på å returnere varen(e).
Ved retur som følge av angreretten, betaler du selv fraktomkostningene, men kan enkelt kjøpe en ferdig utfylt adresse lapp til subsidiert pris her.

Når du mottar din ordrebekreftelse, vil du samtidig motta et angreskjema som vedlegg til denne. Dersom du ønsker å heve kjøpet, SKAL dette skjemaet fylles ut og returneres sammen med varen. Så snart vi har mottatt varen og skjema, gir vi melding til Klarna om at kjøpet er hevet og at fakturert beløp for aktuell vare skal refunderes.

UAVHENTEDE PAKKER
Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. Skulle dette skje, vil du bli belastet et gebyr på kr. 250,-, for å dekke deler av de kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.

Dette gjelder også dersom du har valgt å hendte varene i butikk, og varene er uavhentet 1 uke etter at melding er gitt.

Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

OPPLYSNINGER GITT I NETTBUTIKKEN
Vi har som mål å gi så korrekt informasjon om våre produkter som mulig, men må ta forbehold om at skrivefeil og uriktig eller mangelfull informasjon kan forekomme, samt at fargene som er gjengitt kan avvike fra slik fargen oppleves i virkeligheten.

Skulle det ellers være noe du lurer på, er det bare å ta kontakt på post@todamer.no eller på telefon 90682750.

Nyhetsbrevpåmelding

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×